Lav kreativ marketing og undgå opvasken

Når du skal finde på nye måder at formidle dit budskab, kan du have overset en meget vigtig kanal. Så er der mange måder at komme i øjenhøjde med dine kunder. Her er en måde du kan gøre det på.

En af de mere geniale anvendelsemuligheder for kopper og krus er f.eks. når du afholder kurser og foredrag. På et gennemsnitligt kursus er der måske 15-30 mennesker du underviser på én gang.

Når du giver alle kursisterne en gratis kop med logo, så er det både værdiskabende for din kursist og marketing for dig. Tænk bare, 30 personer der bærer rundt med deres egen kop og dit logo.

Og endnu bedre, du undgår opvasken, når de koppen med hjem. ;o)

Kopper kan bruges alle steder

Kurser er bare en af mange muligheder.

Er du bilforhandler, kan du f.eks. give et par kopper med, når kunden køber en ny bil. Endnu smartere, hvis det er et termokrus.

Kopper med logo kan anvendes i det daglige på kontoret. Det giver et professionelt islæt, at du har ensartet dit brand og udseende overfor kunden.

Krus kan også være en god reklamegave på messer eller større arrangementer hvor det er vigtigt at være synlig.

Kopper og krus med tryk er ikke bare marketing

Krus og kopper kan også anvendes som slutprodukter. Med særlige budskaber trykt på din kop, så bliver koppen personlig og så får dine kunder et budskab fra dig, som de kan identificere sig med. F.eks. bliver citater og tegninger anvendt ofte.

Var denne artikel nyttig? Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få hver måned flere gode råd til, hvordan du kan gøre din virksomheds kommunikation mere effektiv.